2006-11-29

Online igen

Tjoho! Jag är online igen. Får lov att berömma Telia, det var inte många dagar sen jag ringde och beställde flytt av mitt telefonabonnemang. Telefonen började funka igår och nu funkar bredbandet också. Härligt att få lite kontakt med omvärlden igen.

Jag har noterat att mina senaste bloggposter inte varit särskilt substantiella. Får skylla på tidsbrist. Jag har en massa idéer på saker som jag skulle vilja blogga om men jag varken hinner eller orkar. Flytten och politiken tar all kraft just nu. I morgon ska jag gå på Älvsjö stadsdelsnämnds möte. Kanske kan det ge upphov till en liten bloggfundering.

1 kommentar:

Petter Envall sa...

Vad skönt att höra att du åtminstone vad gäller kommunikation numera befinner dig på 2000-talet, för vad gäller fysisk miljö i lägenheten i vinter kan den väl närmast liknas med en kalkstensgrotta ca 500 fkr.....;)

Har nyss vaknat upp till en hälsosam frukostbuffe på hotellet bestående av någon form av sushi, vårrullar samt en oformlig massa som förmodligen skall likna välling.... Till det läser man i South China Morning Post att Kommunisterna på fastlandet skrämt en Bejingtidning till tystnad för att ha kritiserat frugan till någon kommunistpamp.....jag älskar Kina!:))