2007-11-02

Livet går vidare...

...även utan pappa. Men det blir inte lika roligt.

22 kommentarer:

Anonym sa...

Beklagar!
// kollega xy

Anonym sa...

Jag är så ledsen för din skull Jesper. Många kramar och varma tankar från Ann.

Anonym sa...

Beklagar så mycket...jag vet hur det känns...sköt om dig.
//Farre från jobbet

dagdr�mmare sa...

Jag beklagar sorgen.

//Dagdrömmare

Anonym sa...

Dina minnen av din far lever vidare. Vårda dem ömt och ta fram dem en dag när du behöver lite värme. Beklagar sorgen. Kollega. Skattebrottsutredare.

Anonym sa...

Beklagar så mycket. Tänker på dig under den svåra tiden. Ta hand om dig!

//Emma K.

Hellström sa...

Beklagar sorgen.

Anonym sa...

Det är inte lätt, men man klarar mer än man tror. Jag vet....
Sara

Anonym sa...

Nej, vad tråkigt att höra! Vi beklagar sorgen.

Anonym sa...

Jag beklagar.

/Martin F

Anonym sa...

Hej Jesper, vad tråkigt med pappa men på något sätt så går allting vidare i alla fall, tro mig. Ta hand om dig, hoppas vi ses snart! Kramar/Anne-Lie (Fp)

Anonym sa...

Jag vet att det inte är någon tröst just nu men jag känner verkligen med dig. Sköt om dig, Kram Lotta

Anonym sa...

Beklagar sorgen. Tänker på dig!
Kram Petra

Anonym sa...

Jag beklagar verkligen sorgen Jesper och må din far vila i frid!

Jag vet själv hur det är att förlora en pappa i ung ålder, livet är inte rättvist! Det är bara att kämpa vidare min vän.

Många varma tankar,
Mariam L

Anonym sa...

Vi skall alla dö... men ändå är det lika jobbigt när det händer. Ta hand om er i familjen !

Anonym sa...

Jag känner med dig.

Anonym sa...

Beklagar sorgen.

/kollega och stort fan av din blogg

Federley sa...

kram

Anonym sa...

Beklagar sorgen Jesper. Orden räcker inte till vid tillfällen som dessa...

Ta hand om dig och de dina!

/Läsare

Anonym sa...

Jag känner verkligen med dig. Min mamma var bara 56 år när hon gick bort och pappa blev inte mycket äldre. Så jag vet hur det känns när en förälder går bort alldeles för tidigt./Anki H

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen
Mycket tråkigt

Peter

annalin sa...

Åh Jesper!
Kram på dig!!